piątek, 13 listopada 2015

Cześć!

 
 

Drodzy czytelnicy!

(Jeśli takowi istnieją)
 
Nazywam się Aureli Graczyk i mam dziesięć lat. Do szkoły poszłam rok wcześniej dlatego jestem w V klasie. Lubię matematykę, plastykę i historię (dziwne połączenie), nienawidzę natomiast techniki (mamy głupią panią), muzyki (nuda!!!), polskiego (Aaa! Ortografia nadchodzi! Ratunku!!!) i przyrody (uczy nas stara, ruda małpa).
 
Kocham psy, rysowanie (ołówkiem) i HARRY'EGO POTTERA <3.
 
Postanowiłam napisać bloga z opowiadaniem o Harry'm i opublikować je tutaj. Jak widać założyłam go w piątek trzynastego, co może najlepszą datą nie jest, ale zawsze coś. Rozdziały będę publikować, co tydzień w sobotę lub niedzielę. Oczekuje przynajmniej jednego komentarza pod każdym rozdziałem, bo jeśli nie pojawi się przed niedzielą tą rozdział poczeka do kolejnego tygodnia.
 
Serdecznie pozdrawiam,
Aurelia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz