niedziela, 13 grudnia 2015

LBA

Matko! Tak szybko zostałam nominowana!!! Bardzo dziękuję Charlotte9 z bloga http://adventure-of-triples-potter.blogspot.com/    i    http://drugiepokoleniehpipj.blogspot.com/



Pytania do mnie:
1. Ulubiony kolor?
   Jak łatwo można się domyślić po szablonie drugiego bloga: ZIELONY!!!
2. Książki do polecenia?
   Złodziej magii - S. Prineas, Władca pierścieni - J.R.R. Tolskien, Saga o wiedźminie - A. Sapkoski... Nic więcej nie przychodzi mi do głowy.
3. Filmy/seriale?  
   Filmy: Minionki!, Władca pierścieni, Tytanic. Więcej nie pamiętam, a seriali nie oglądam.
4. Znasz kogoś takiego jak Jan Bytnar, Aleksy Dawidowski czy Tadeusz Zawadzki?
   
Nie bardzo...
5. Lubisz szkolne lektury?
  
Zależy które. Dynastia Miziołków i Chłopcy z Placu Broni byli Ok, ale W pustyni i w puszczy :(
6. Ulubione lody?
    Sorbet cytrynowy!
7. Czytałaś trylogię ,,Ja, diablica"?
    Nie.
8. Znasz Brandona Mulla?
   
Oczywiście, że tak! To genialny pisarz. Czytałam Baśniobór po tysiąc razy i to on obudził we mnie miłość do książek!!!
9. Nie mam pomysłów...
   
Uuu, fajnie...
10. Może rysujesz?
    Tak, i to całkiem ładnie.
11. Lalalalalalalalala, nie wiem co napisać :-)
    Ładna piosenka! :D


Nominuję:
http://hp-ksiezniczka-ciemnosci.blogspot.com/
http://hp-krol-cieni.blogspot.com/

Pytania ode mnie:
1. Lubisz czytać?
2. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
3. Twoje ulubione zwierzę?
4. Ulubiony smak lodów.
5. Najmniej lubiany przedmiot w szkole.
6. Co myślisz siedząc w pokoju z dwójką dorosłych gadających o polityce?
7. Gdybyś była w Hogwarcie to, w którym domu?
8. Czy podoba Ci się Twoja klasa w szkole?
9. Czy podoba Ci się mój blog?
10. Gdybyś miała w pistolecie tylko jedną kulę, kogo byś zastrzeliła? Kwiatkoskiego, czy Biber'a?
11. Co sądzisz o lekturze ,,W pustyni i w puszcz"?

1 komentarz:

  1. Nie wiem, czy autorka tego bloga jeszcze sprawdza komentarze, ale zainteresowała mnie historia. Współczuję Alowi...

    Trafiłam tutaj z bloga "A gdyby tak", który jak widzę masz w linkach.

    O treści za wiele nie powiem, bo opublikowałaś tylko jeden rozdział :(

    Nie wiem, czy propozycja ma sens, ale pytam.

    Zamierzam założyć bloga, coś na wzór "Napiszmy wspólną książkę", tylko że tematyka potterowska.

    Na samym początku zamierzam zebrać kilka autorek. Potem, razem ustalimy fabułę :)

    Proszę o kontakt poprzez e-mail: gilraen.black@gmail.com

    OdpowiedzUsuń